Frequently asked questions about CIG
- how can i contact cig?

You can contact Colegio Internacional de Granada by phone at 958 462 806, by e-mail at info@colegioig.com or coming to visit us at the school.

- what educative stages are taught at cig?

In a commitment towards an education of quality, the school has started from the initial stage of Primary Education. In order to offer continuity, the project grows with our students reaching Secondary Education and Bachillerato, as well as it completes the lower end adding Infant Education.

- how can i enrol my child at cig?

A pre-enrolment form and steps to follow to enrol at CIG are available at the Admission section.

What’s new?

Presentaciones MASENI Estonia

Presentaron las acciones ya tomadas, y debatieron con los otros asistentes sobre nuevas acciones que se pondrán en práctica en los cuatro centros.

Recibimos numerosas felicitaciones por parte de los demás socios, tanto por el trabajo realizado en el centro como por la presentación por parte de nuestros alumnos.

¡Enhorabuena a todos!

© COLEGIO INTERNACIONAL DE GRANADA. Urbanización Cañadas de Parque s/n 18152 Otura - Dílar, Granada España | Disclaimer