Frequently asked questions about CIG
- how can i contact cig?

You can contact Colegio Internacional de Granada by phone at 958 462 806, by e-mail at info@colegioig.com or coming to visit us at the school.

- what educative stages are taught at cig?

In a commitment towards an education of quality, the school has started from the initial stage of Primary Education. In order to offer continuity, the project grows with our students reaching Secondary Education and Bachillerato, as well as it completes the lower end adding Infant Education.

- how can i enrol my child at cig?

A pre-enrolment form and steps to follow to enrol at CIG are available at the Admission section.

What’s new?

Encuentro CIG - Panda

Los niños de la ESCUELA INFANTIL PANDA visitaron el COLEGIO INTERNACIONAL DE GRANADA. Los alumnos de PANDA estaban especialmente ilusionados con esta JORNADA DE CONVIVENCIA en el que, para la mayoría, sera su próximo colegio. Los alumnos de CIG actuaron de perfectos anfitriones enseñándoles hasta el ultimo rincón. Los llevaron a clase de piano, al gimnasio a hacer un trepidante circuito, estuvieron en teatro e incluso jugaron TODOS JUNTOS en el campo de fútbol . Después de deleitarnos con la estupenda comida que preparó Lucia, los padres recogieron a sus hijos y disfrutaron con el radiante sol que también nos acompaño ese día.

© COLEGIO INTERNACIONAL DE GRANADA. Urbanización Cañadas de Parque s/n 18152 Otura - Dílar, Granada España | Disclaimer