Día de los abuelos 2017

Después tomamos un delicioso desayuno con nuestros abuelos.
¡Muchas gracias a todos por compartir con nosotros estos inolvidables momentos!

Nuestros peques también se alegran mucho.Esto es lo que una alumna de 2° nos ha escrito:
“I’m very happy that my grandparents came to my school. My grandmother’s name is Angelitas and my grandfather’s name is Antonio. I love them very much and they love me,too. My grandfather always buys me what I ask in the kiosk and my grandmother always cook my favourite food: soup,almonds,clams and ham. My grandparents are very wise and they teach me many things. I am their youngest granddaughter and I know that I am their favourite.”